Tuesday, October 21, 2008

どようびにサーカレヅハートのぢあがくへいきました。とてもさむいです!にちようびにわたしわげんきじゃありませんです。グンダマゼロゼロみましたです。

Over the weekend I visited Sacred Heart University in Fairfield. After the party, we walked outside in the cold all night, and I became extremely sick. I spent all day in my bed on sunday and monday, but at least I caught up on my anime, and some of my work.

2 comments:

Hamada said...

だいじょうぶですか?ゆっくりやすんでくださいね(have rest)。

Sam said...

わたしもとてもむかつくです。たいへんですね!コロンビアのせいかつになれましたか。じゃあまたあした!