Thursday, November 6, 2008

きんようびにハロウェーインです。パレードへいきました。わたしはパレードがすきです。わたしはかえませんでした、がたのしいです。

I attended the Halloween Parade in the Village on Friday. Due to finances and time, I was not able to obtain a costume, but I did manage to see some interesting ones including The Joker from the Dark Night, Sarah Palin, and my favorite Zero from Code Geass. I had alot of fun, and I look forward to next year

1 comment:

Hamada said...

わたしもハロウィンパレードにいきましたよ!ひとがたくさんいました。Too many...でも、たのしかったです!